Mirek Dušín
Pohádka: Záhada hlavolamu
Bytost: Kluci
Mirek Dušín a jeho parta Rychlých šípů se dostávají do Stínadel, kam ještě nikdo nikdy z jejich čtvrti nevkročil. Zde jsou zajati jinou partou kluků, vysvobodí se však úkolem. Tím ale celé jejich dobrodružství začíná, protože se do Stínadel vrací, aby odhalili, co ježek v kleci ukrývá.
Rychlé šípy jsou zajati jinou partou kluků
Videa k postavě Mirek Dušín (9)
Kluci se v dopise dočetli, že o ježku v kleci by jim mohl poskytnout informace starý kostelník od kostela sv. Jakuba ve Stínadlech. Kluci se za ním ...
Rychlé šípy se dočetli v nalezeném deníku a průběhu bitvy mezi nejsilnějšími dvěma vontskými skupinami, které se marně pokoušel usmířit Vojtěch Vont. ...
Na scéně se objevil tajemný hlavolam - ježek v kleci. Kluci se díky tomu stále častěji pouštěli na nebezpečné výpravy na území Vontů.
Rychlé šípy se při výpravě na území Vontů dostali do potíží. Kluci byli zavřeni na dvoře, ale výměnou za úkol se mohli osvobodit. ...